Kategorie: Blog

Cesta na Slovensko - deník | 2.část

Autor: KdoSiOdJinud | Vydáno: 8.6.2009 9:37 | Přečteno: 13113x | Komentářů: 0

5.červen / pátek - škola

Je pátek a na denním rozvrhu je výuka ve škole. Stereotypní snídaně a cesta do školy na 8:50hod není už nic výjmečného. První dvě hodiny anglického jazyka probíhaly hladce, SK přátelé nám zadali jako úlohu napsat článek o našem pobytě v Popradě, což byla nápň první hodiny. Ta druhá byla naplněna videem rozprávějícím o Slovensku. Mnu což, to není nic extra, ale uběhlo to rychle a další hodiny byly o poznání zajímavější! Výuka se týkala programování mikrokontrolerů Atmel...

Po skončení denní dávky výuky jsme zabrouzdali opět do učeben s připojením na internet a nabažili se dosyta. Den by to byl príma kdyby jsme se nestali součástí nechtěné situace. Nutnost připojení na internet mě a dva kamarády vylákala na náměstí k AP. Brouzdáme si po netu, já si píši s přítelkyní a rozprávím s postarším pánem, který se se mnou dal do řeči, vše je OK. Jakmile však postarší pán odešel (začalo se šeřit) objevila se za námi docela početná skupinka chlápků (vlasy jim nejspíš moudrostí vypadaly) co už jen výrazem v tváři říkají, že nás nemají rádi... Náš pokus o podobný úsměv skončil klusem směrem k internátu s telefonem v ruce doufajíc, že se zaleknou :-D (gorilky se rozhodli si s námi popovídat). Jsme zbabělci? Pokud se bere útěk s notebookama odhadem minimálně za 45 000kč jako zbabělost tak jsme - komu by se chtělo nechat si promasírovat páteř gorilkama se Slovenska. Teď se tomu směji, ale jsem si 100% jistý, že když by situace podobná této nastala znovu, nebudu provokovat a uklidím se s poklidem včas :o). Nutno podotknout, že jsme se do této situace dostali jen tří klucí - naštěstí... Kdyby s námi byla holčina myslím že by ani jeden z nás neváhal a bránil ji což by dopadlo jak se říka "kurevsky"... (omlouvám se za ten výraz)

6.červen / sobota - Tatry

Budíček v 7:45hod a snídaně poprvé na pokoji (internát přes víkend nevaří). Po přípravě a balení po půl deváté vyrážíme vlakem do Tatranské Lomnice a lanovkou do Tater. Celodení výlet začal...

...po nespočtu míst a nespočtu potůčků které jsme přešli, scházíme k civilizaci a vlakem se opět vracíme do Popradu, rozepisovat se o cestách po Tatrách nemá žádnou větší cenu - stačí když řeknu, že i přes nepřízeň počasí byl výlet pěkný...

7.červen / neděle - Spišský hrad

Pozdější vstávání a snídaně v posteli - paráda. Dnes máme více času na přípravu k výletu - dlouhé časové prodlevy povoleny!

Okolo deváté hodiny nastupujeme do autobusu a vydáváme se zhruba na hodinovou cestu ke Spišskému hradu, po příjezdu k cíli obdivujeme krásu hradu a vykračujeme do nemilosrdného kopce (později zjišťujeme, že lezeme k hradu ze špatné strany a hrad obcházíme)

Na hradě jsme strávili přibližně dvě hodiny, někteří šli na prohlídku a jiní čekali na nádvoří hradu. Po skončení prohlídky jsme se vydali do nedalekého Skalního města. Výlet to byl opět pěkný, jen cesta zpět do Popradu byla krapet jiná než by se čekalo! Jeli jsme opět autobusem, ale jelikož byl ten náš napěchovaný lidmi rozdělila se naše skupinka na dvě. Závisláci na internetu odjeli nahuštěným autobusem a zbytek čekal na další. Když se na to zpětně podívám, jízda nahuštěným autobusem byla přeci jen zábavná - při koncentraci 4lidí/m2 nebylo možné se nebavit a jak prohlásil řidič, dokonalá seznamka... :o)

Po příjezdu do Popradu jsme opět zavítali do SPŠ na internet, následně vyrazili na večeři a okolo 10hod byla večerka na intru. Hezký den...

Komentáře rss

Pokud hledáte službu či máte dotaz mimo téma článku, využijte prosím sekci Nabídky / poptávky.

Nebyly přidány žádné komentáře.